Wat doen wij

Samen met jou kijken wij naar de huidige stand van zaken. En naar wat er mogelijk is als je kijkt naar trends en andere ontwikkelingen. Doel: het maken en verkopen van food-producten met méérwaarde aan bestaande en nieuwe afnemers, nu en in de toekomst. Planmatig en op een creatieve, pragmatische en effectieve manier. Er is altijd meer uit te halen. Wat zijn de mogelijkheden?
Verkopen: gebruik maken van ons netwerk, kennis en ervaring. Geschikte afnemers zoeken en jouw producten verkopen. Verschillende vergoedingen mogelijk.
Advisering: het geven van gerichte en concrete adviezen op basis van de huidige stand van zaken. Periodiek een aantal uren.
– Als Ad-Interim: het implementeren van concrete adviezen en actief meewerken aan het verder verbeteren van je organisatie. Per week een aantal werkdagen of dagdelen.
Meer hierover weten? Kijk hier of stel je vraag via ons contactformulier.

Hieronder een paar voorbeelden van wat wij hebben gedaan. Onderstreepte items zijn nader toegelicht.
Slimmere rayonindeling * Vergroting levernauwkeurigheid handelsartikelen * Lijn persoonlijke beschermingsproducten opgezet * Compleet assortiment convenience-artikelen opgezet en geïntroduceerd * Automatisering rapportage verkoop-buitendienst * Marktintroducties buitenland (UK en D) * Betere opzet joint venture UK * Omzetvergroting dagverse producten * Foodwaste in vending beperken * Structureren en motiveren commerciële organisatie * Inzet chauffeurs bij verkoop-activiteiten * Biologische snoep-lijn opgezet * Strategie-bepaling leidt tot orde en succes * Verantwoorde “on-the-go” snacks *
Verbetering inzet schaars commercieel personeel * Marktintroductie met multimedia-inzet

Bij projecten met communicatie-vragen wordt samengewerkt met Dutch Food Creators.